Dienstverlening en organisatie

45. Centrale webredactie
De vraag naar digitale dienstverlening neemt toe. En, het belang van de dienstverlening en informatievoorziening via de website vergroot. Vanaf 1 januari 2018 voeren wij een nieuwe website in. Dat is ook hét moment om deze dienstverlening verder te professionaliseren. Dit realiseren wij door het vormen van een centrale webredactie.

46. Klantgeleidingssysteem
Een gastvrije ontvangst in het gemeentehuis vinden we belangrijk. Daarom is er altijd een gastheer of -vrouw aanwezig. Er zijn inwoners die hier geen gebruik van willen maken. Zij regelen hun afspraak en bezoek liever zelf. Wij bieden deze inwoners hiervoor een klantgeleidingssysteem aan.

47. Ontwikkelen inkoopapp
De gemeente loopt risico wanneer we fouten maken bij het inkopen van producten. Om dit risico tegen te gaan ontwikkelen we een inkoopapp. Dit maakt het inkoopproces eenvoudiger en aantrekkelijker.

48. Doorontwikkelen topdesk
We werken aan de verbetering van onze dienstverlening. Om de interne dienstverlening te stroomlijnen hebben we een eenvoudige servicedesk neergezet. Deze willen we in 2018 verder ontwikkelen.